200 TOT 400 PK (3-3,5 en 4 m)
STANDAARD UITVOERING:
KOOIROL: G |
PACKERROL: PK |
KERNER CRACKERROL: |
RUBBER PACKER: OTG
|
TYPE: OLYMPUS |
300 svk-g |
300 svk-p |
300 svk-spi |
300 svk-ker |
300 svk-n |
Type rol |
G kooirol Ø 600 |
PK packer Ø 500 |
SPI spriraal Ø 500 |
KER kerner Ø 550 |
strierol Ø 450 |
Werkbreedte mm |
3000 |
3000 |
3000 |
3000 |
3000 |
Aantal rotors / Gewicht kg |
13 / 1530 |
13 / 1600 |
13 / 1550 |
12 / 1790 |
13 / 1650 |
Aantal messen (280 mm + kluitenbreker) |
26 |
26 |
26 |
26 |
26 |
€: QRv = snelwisselsysteem |
|
|
|
|
|
Code |
SVA1KING300G |
SVA1KING300P |
SAV1KING300SPI |
SVA1KING300KER |
SVA1KING300N |
TYPE: OLYMPUS |
350 svk-g |
350 svk-p |
350 svk-spi |
350 svk-ker |
350 svk-n |
Type rol |
G kooirol Ø 600 |
PK packer Ø 500 |
SPI spriraal Ø 500 |
KER kerner Ø 550 |
strierol Ø 450 |
Werkbreedte mm |
3500 |
3500 |
3500 |
3500 |
3500 |
Aantal rotors / Gewicht kg |
15 / 1670 |
15 / 1800 |
13 / 1690 |
12 / 1970 |
13 / 1890 |
Aantal messen (280 mm + kluitenbreker) |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
€: QRv = snelwisselsysteem |
|
|
|
|
|
Code |
SVA1KING350G |
SVA1KING350P |
SAV1KING350SPI |
SVA1KING350KER |
SVA1KING350N |
TYPE: OLYMPUS |
400 svk-g |
400 svk-p |
400 svk-spi |
400 svk-ker |
400 svk-n |
Type rol |
G kooirol Ø 600 |
PK packer Ø 500 |
SPI spriraal Ø 500 |
KER kerner Ø 550 |
strierol Ø 450 |
Werkbreedte mm |
4000 |
4000 |
4000 |
4000 |
4000 |
Aantal rotors / Gewicht kg |
17 / 1800 |
17 / 1870 |
17 / 1730 |
17 / 2100 |
13 / 1990 |
Aantal messen (280 mm + kluitenbreker) |
34 |
34 |
34 |
34 |
34 |
€: QRv = snelwisselsysteem |
|
|
|
|
|
Code |
SVA1KING400G |
SVA1KING400P |
SAV1KING400SPI |
SVA1KING400KER |
SVA1KING400N |
Supplementen vaste rotoreggen |
Vleugelsporenwissers met tapverstelling |
Sporenwissers met pijk of smalle scharen met tapverstelling |
Hydraulische diepteregeling van de achterrollen |
Meerprijs (per mes) voor met carbuur opgespoten messen (330 mm) |
Meerprijs (per mes) voor opgelaste messen (330 mm) |
Meerprijs kruis cardan kant tractor (1”3/8 Z=21 - 1”3/4 Z=20 - 1”3/w4 Z=6) |
Meerprijs voor nockenkoppeling op cardan centrale boite |
Meerprijs voor PTO achteraan |
Mechanische lift |
Hydraulische lift 2 cylinders |